Zapisz się do Newslettera
i odbierz darmowy e-book

Zapisz się do Newslettera
i odbierz darmowy e-book:

"Sekrety personalizacji", czyli kompendium wiedzy o wykonywaniu nadruków

Podaj kod:
Captcha

Zapoznałem się i akceptuję Regulamin i Politykę Prywatności.

Zgadzam się na otrzymywanie informacji marketingowych (Newslettera) na moje konto e-mail. W każdej chwili mogę zrezygnować z otrzymywania Newslettera tutaj


zapisz się

Nasze portale (porady, filmy)

Okiem wystawców. Rema Days 2014 - branża reklamowa rośnie w siłę

rema2014.jpgW tym roku na RemaDays wystawialiśmy się po raz czwarty. Po raz pierwszy wystawialiśmy się w 2011 roku. Udział w tych targach jest dla nas bardzo ciekawym wydarzeniem. Mamy możliwość osobistego spotkania z naszymi klientami, poznania ich oczekiwań i preferencji, tak, by jak najpełniej dostosować ofertę do ich potrzeb. Targi to także żródło nowych kontaktów, możliwość wymiany poglądów, zdobycie cennej wiedzy i nowych umiejętności. Obserwacja rynku pozwala nam być w czołówce prężnie działających firm w dziedzinie nadruków. Dla nas najcenniejsza jest wiedza, kompetencje i profesjonalne doradztwo. W związku z tym, przez następne lata będziemy konsekwentnie realizowaæ nasze założenia: intensywny rozwój sklepu międzynarodowego i rozszerzenie oferty materiałów do nadruków i materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Ponadto naszym celem jest ciągła edukacja doradców oraz organizacja szkoleñ dla klientów. Chcemy także brać udział w kolejnych międzynarodowych targach branżowych, będących źródłem nowych rozwiązań i pomysłów w termotransferze i sublimacji. Nasza firma swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim swoim klientom, którzy usatysfakcjonowani z zakupów i doradztwa, polecają nas wśród swoich klientów, partnerów, znajomych. Dodatkowo, prężnie działający marketing internetowy i social media budują wizerunek i świadomość istnienia naszej firmy wśród ludzi z branży. Oferta naszego e-sklepu skierowana jest zarówno do małych jak i dużych firm zajmujących się wykonywaniem nadruków na różnych podłożach: tekstylia bawełniane, poliestrowe, gadżety reklamowe, ceramika, drewno etc. Nasi klienci to głównie przedstawiciele firm usługowo-reklamowych: drukarnie, agencje reklamowe, zakłady fotograficzne, firmy odzieżowe, sklepy z odzieżą roboczą, medyczną i ochronną BHP.

magazyn "Raport Branżowy" nr 3/4/2014 (157), str. 42