Zapisz się do Newslettera
i odbierz darmowy e-book

Zapisz się do Newslettera
i odbierz darmowy e-book:

"Sekrety personalizacji", czyli kompendium wiedzy o wykonywaniu nadruków

Podaj kod:
Captcha

Zapoznałem się i akceptuję Regulamin i Politykę Prywatności.

Zgadzam się na otrzymywanie informacji marketingowych (Newslettera) na moje konto e-mail. W każdej chwili mogę zrezygnować z otrzymywania Newslettera tutaj


zapisz się

Nasze portale (porady, filmy)

Materiały eksploatacyjne - klienci wybierają jakość, alternatywne coraz lepsze

Mogłoby się wydawać, że wzrost gospodarczy ograniczy sprzedaż materiałów alternatywnych na rzecz produktów oryginalnych. Tak się jednak nie dzieje. (...)
W Agawa.Pl, gdzie 80 procent sprzedaży przypada na materiały alternatywne i surowce do regeneracji, a tylko 20 na materiały oryginalne i regenerowane. Firma promuje głównie produkty własnej marki SIGMA, a także materiały eksploatacyjne JET TEC.
Wzrost gospodarczy ma wpływ na wzrost sprzedaży wszystkich podgrup materiałów eksploatacyjnych. Ale nie zmienia podziału rynku - przyznaje Robert Głowa, Marketing Manager w Agawa.Pl.
Tym, co skłania konsumentów do wyboru materiałów alternatywnych są niskie ceny, a także coraz lepsza jakość. Silna konkurencja eliminuje z rynku najsłabszych graczy oferujących buble.

Więcej w dwutygodniku firm teleinformatycznych IT Reseller nr 19 (91)/2006 str. 22-25