Nasze portale

Zapisz się do Newslettera

Zapisz się do Newslettera:
Otrzymuj informacje o nowościach
i promocjach !

Podaj kod:
Captcha
zapisz się

REGULAMIN

JAK ROBIĆ ZAKUPY W NASZYM SKLEPIE ?

Nasz Dział Handlowy pracuje w godzinach 8.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.

Zakupy poprzez stronę internetową można realizować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zakupy w siedzibie firmy można realizować w godz. 8:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku.

SPIS TREŚCI

  1. Odszukiwanie odpowiedniego towaru
  2. Dodawanie towarów do koszyka
  3. Składanie zamówienia
  4. Logowanie / Rejestracja
  5. Warunki sprzedaży, dostawy oraz płatności
  6. Opcja "Moje konto"
  7. Promocje
  8. Reklamacje
  9. Prawo zwrotu towaru
  10. Koszty Gospodarowania Odpadami

1. ODSZUKIWANIE ODPOWIEDNIEGO TOWARU

Towary oferowane w sklepie AGAWA.PL Sp. z o.o. podzielone są na kategorie, a w ich zakresie podzielone na dalsze podgrupy.

Dostęp do wszystkich towarów możliwy jest poprzez Menu znajdujące się po lewej stronie.

Innym sposobem wyszukiwania towarów jest wyszukiwarka, umieszczona na górze strony. Wystarczy wpisać słowo kluczowe i wcisnąć symbol "OK" znajdujący się po prawej stronie.

Do przeglądania towarów i dokonywania zakupów w naszym sklepie wystarczy przeglądarka internetowa, na przykład Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome lub inna. Nasza strona internetowa przystosowana jest również do urządzeń mobilnych.

2. DODAWANIE TOWARÓW DO KOSZYKA

Jeśli zechcą Państwo zamówić wybrany towar z naszego sklepu, należy wpisać ilość w okienku i kliknąć na ikonę "do koszyka"

a towar automatycznie skierowany zostanie do koszyka. Zostaną Państwo na stronie towarowej i mogą dalej wybierać produkty, które chcą zakupić.
Po wybraniu wszystkich towarów, należy przejść do koszyka wybierając button znajdujący się w prawym górnym rogu strony..

Do koszyka można przejść również w każdym momencie, aby skontrolować jego zawartość.
Aby zmienić w koszyku ilość zamówionego towaru należy wpisać żądaną ilość w pole

i wybrać przycisk "odśwież"

Aby usunąć z koszyka towar, należy wybrać ikonę

W przypadku przerwania przez Państwa zakupów w naszym e-sklepie, zawartość koszyka nie zostanie usunięta i będzie można do niej wrócić w dowolnym momencie po ponownym zalogowaniu. W przypadku Klientów niezalogowanych zawartość koszyka jest przechowywana przez 24 godziny (włączona obsługa cookies).

3. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Po dodaniu wszystkich towarów do koszyka, należy kliknąć na ikonę koszyka, znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Zostaną Państwo przekierowani na stronę z zawartością koszyka.
W przypadku chęci dodania jeszcze towaru do zamówienia, należy kliknąć na przycisk „kupuję dalej”.

Następnie należy zalogować się podając swoje ID Klienta oraz hasło. Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze nadanego ID, należy wypełnić puste pola formularza „Zarejestruj się”.

W kolejnym kroku zamówienia należy określić rodzaj płatności, sposób nadania przesyłki (do wyboru ) i kliknąć przycisk „Do podsumowania zamówienia.”

Na tym etapie można również dodać towary z koszyka do ulubionych, żeby przy kolejnym składanym zamówieniu szybko i prosto zamówić swoje „ulubione” towary (tylko dla zalogowanych Klientów).

Trzeci krok to Podsumowanie złożonego zamówienia. Prosimy o sprawdzenie zamówionych pozycji, danych kontaktowych i innych szczegółów. Jeśli chcieliby Państwo dokonać zmian na etapie Podsumowania zamówienia, należy wrócić do poprzedniego kroku klikając przycisk „Cofnij i edytuj zamówienie”.

Jeśli wszystko się zgadza, należy wybrać przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

W tym momencie złożone przez Państwa zamówienie zostaje wysłane do Działu Handlowego firmy AGAWA.PL Sp. z o.o.

4. LOGOWANIE / REJESTRACJA

W celu zalogowania się, należy kliknąć przycisk „Zaloguj”, znajdujący się w prawym górnym rogu strony.
Zalogować się można również w chwili składania zamówienia w pierwszym kroku w koszyku.

Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze swojego ID, należy kliknąć przycisk „Załóż konto”, znajdujący się w prawym górnym rogu strony oraz wypełnić puste pola formularza rejestracji. Po wypełnieniu niezbędnych pól należy kliknąć „Zarejestruj się”.

Na wskazany adres email zostanie przysłana informacja o nadanym numerze ID.
Otrzymane ID i hasło stanowią bardzo ważny element współpracy ze sklepem internetowym AGAWA.PL. Pozwalają naszym klientom, oprócz szybkiego dokonywania zamówień, na kontrolę między innymi: rozliczeń dokumentów sprzedaży, terminu nadania ostatniej przesyłki, niezrealizowanych zakupów, modyfikacji danych osobowych oraz dostępu do ulubionych towarów.

5. WARUNKI SPRZEDAŻY, DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI

WARUNKI SPRZEDAŻY I DOSTAWY DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH

  1. Każde zamówienie zostanie potwierdzone poprzez e-mail wysłany do Państwa ze sklepu AGAWA.PL oraz w dalszym kroku potwierdzenie zawarcia umowy kupna-sprzedaży przez przedstawiciela handlowego naszej firmy.
  2. Minimalna wartość zamówienia w naszym sklepie wynosi 55,00 zł brutto. Decyzję o realizacji zamówienia poniżej 55,00 zł brutto podejmie pracownik naszego Działu Handlowego, który się z Państwem skontaktuje.
  3. Komunikacja z kupującym w sprawie złożonego zamówienia odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  4. Przesyłka zostanie dostarczona w najbliższym możliwym terminie.
  5. Zamówienia złożone do godziny 12:00 zostaną wysłane tego samego dnia, jeżeli towar znajduje się w magazynie, a klient jako formę płatności wybrał płatność przy odbiorze, eprzelew, płatność kartą płatniczą, paypal.
  6. Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. wysyła towar do każdego miejsca, zgodnie ze zleceniem dostarczenia wskazanym przez klienta.
  7. Paczki wysyłane są firmą Pocztex Ekspres 24, firmą kurierską lub Paczkomatem.
  8. Osoby fizyczne dokonujące zakupów w naszym sklepie internetowym jak i stacjonarnym, w celach niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, wyrażają zgodę na wystawienie faktury do paragonu. Faktura staje się dowodem dokonania transakcji.
  9. Dowód zakupu FAKTURA znajduje się w przesyłce.
  10. Za datę sprzedaży przyjmuje się datę odbioru towaru z magazynu firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim przez Klienta - osobiście lub przez inną wyznaczoną osobę trzecią, w tym kuriera. W przypadku zlecenia wysyłki towaru przez firmę AGAWA.PL, za datę sprzedaży uznaje się moment odebrania towaru od kuriera. Z datą wydania towaru z magazynu firmy AGAWA.PL przenosi się na nabywcę prawo do dysponowania towarem jako nabywca.
  11. Data sprzedaży jest tożsama z datą dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi.
  12. Informujemy, że wszystkie przedpłaty i zaliczki otrzymane od kupujących (zamawiających) na poczet złożonego zamówienia nie mają charakteru ZADATKU, o którym mowa w Art.394 §1 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 1964r Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
  13. Większość cen jest uzależniona od aktualnego kursu Euro, dlatego mogą one podlegać nawet dziennym wahaniom.
  14. Przesyłki wymagające dodatkowego oznakowania np. ostrożnie, góra/dół (np. kubki, płyny, tablice, urządzenia biurowe) wysyłane są firmą kurierską: DPD, Fedex, InPost. W przypadku innej firmy kurierskiej, klient ponosi koszt związany z dodatkowym oznakowaniem w/g cennika firmy kurierskiej.

WARUNKI SPRZEDAŻY I DOSTAWY DLA KLIENTÓW HURTOWYCH

  1. Każde zamówienie zostanie potwierdzone poprzez e-mail wysłany do Państwa ze sklepu AGAWA.PL.
  2. Minimalna wartość zamówienia dla odbiorcy hurtowego sklepu AGAWA.PL wynosi 150,00 zł netto. Decyzję o realizacji zamówienia poniżej kwoty minimalnej podejmuje pracownik naszego Działu Handlowego, który się z Państwem skontaktuje.
  3. Przesyłka zostanie dostarczona w najbliższym możliwym terminie.
  4. Zamówienia złożone do godziny 12:00 (w przypadku przesyłki Pocztex Ekspres 24, Paczkomat) i 13:30 (w przypadku przesyłki kurierskiej) zostaną wysłane tego samego dnia, jeżeli towar znajduje się w magazynie.
  5. Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. wysyła towar do każdego miejsca, zgodnie ze zleceniem dostarczenia wskazanym przez klienta.
  6. Dowód zakupu FAKTURA znajduje się w przesyłce.
  7. Za datę sprzedaży przyjmuje się datę odbioru towaru z magazynu firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim przez Klienta - osobiście lub przez inną wyznaczoną osobę trzecią, w tym kuriera. Z datą wydania towaru z magazynu firmy AGAWA.PL przenosi się na nabywcę prawo do dysponowania towarem jako nabywca.
  8. Data sprzedaży jest tożsama z datą dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi.
  9. Informujemy, że wszystkie przedpłaty i zaliczki otrzymane od kupujących (zamawiających) na poczet złożonego zamówienia nie mają charakteru ZADATKU, o którym mowa w Art.394 §1 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 1964r Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
  10. Większość cen jest uzależniona do aktualnego kursu Euro, dlatego mogą one podlegać nawet dziennym wahaniom.
  11. Przesyłki wymagające dodatkowego oznakowania np. ostrożnie, góra/dół (np. kubki, płyny, tablice, urządzenia biurowe) wysyłane są firmą kurierską: DPD, Fedex, InPost. W przypadku innej firmy kurierskiej, klient ponosi koszt związany z dodatkowym oznakowaniem w/g cennika firmy kurierskiej.

WARUNKI PŁATNOŚCI DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH - FORMY PŁATNOŚCI

1. Przedpłata
Forma płatności, gdzie zamówienie realizowane jest po uprzednim przekazaniu należności na jedno z kont firmy AGAWA.PL.

Bank Zachodni WBK S.A
Nr: 39 1090 2590 0000 0001 2356 6722
RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A. O/Piotrków Tryb.
Nr: 59 1750 1295 0000 0000 0701 3008

2. Płatność kartą kredytową
Oferujemy możliwość zapłacenia za zamówione towary on-line, przy użyciu wypukłej karty Visa, MasterCard lub płaskiej Maestro. Aby zapłacić kartą Maestro należy udać się do swojego banku celem nadania alfanumerycznego hasła SecureCode, wykorzystywanego tylko i wyłącznie do transakcji internetowych. Transakcje realizowane są za pośrednictwem firmy eCard S.A.

i odbywają się przy użyciu bezpiecznego protokołu SSL. Firma AGAWA.PL nie ma dostępu do wpisywanych numerów kart kredytowych - wysyłane są wyłącznie do banku poprzez certyfikowany, bezpieczny system płatności. Obciążenie karty następuje w momencie zrealizowania zamówienia - wysłania przez firmę AGAWA.PL przesyłki.

3. ePrzelew (Przelew Bezpośredni)
Dostępny dla posiadaczy kont w bankach: MBank, Inteligo, Multibank, iPKONET, BZ WBK, BPH, Bank Pekao S.A., Deutsche Bank, ING Bank Śląski, Invest Bank, Kredyt Bank, Credit Agricole Bank Polska S.A., Millenium Bank, Raiffeisen Bank, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy, Bank Ochrony Środowiska S.A., Alior Bank S.A., Meritum Bank ICB S.A., Toyota Bank Polska S.A., Eurobank, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy S.A.

Po wybraniu przez Państwa opcji ePrzelew i autoryzacji zdefiniowanego przelewu, nasza firma natychmiast otrzymuje informację o przeprowadzonej transakcji. Umożliwia to szybką realizację Państwa zamówienia. Transakcje realizowane są za pośrednictwem firmy eCard S.A. i odbywają się przy użyciu bezpiecznych protokołów SSL. Informacje wysyłane są wyłącznie do banku poprzez certyfikowany, bezpieczny system płatności.

4. Płatność PayPal (obsługiwana za pośrednictwem firmy eCard)
PayPal to wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie, z której korzysta już prawie 200 milionów użytkowników na świecie, w tym przeszło 900 tysięcy w Polsce, dokonując płatności w 24 walutach na 190 rynkach świata. W systemie PayPal klienci mogą płacić przy użyciu karty kredytowej bądź salda konta PayPal, które można zasilać przelewami z konta bankowego lub innego konta PayPal. Do rozpoczęcia korzystania z systemu wystarczy kilka minut na założenie własnego konta PayPal.

5. Płatność przy odbiorze
Proponujemy formę płatności, w której należność za zamówienie jest pobierana przy odbiorze towaru z firmy przewozowej (kurier lub Pocztex Ekspres24).

6. Zakup w leasingu
Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. oferuje możliwość zakupu towarów w leasingu. W przypadku zainteresowania tą formą finansowania prosimy o kontakt: agawa@agawa.pl lub kliknąć button "Zakup na raty"

i wypełnić formularz znajdujący się przy wybranych towarach na naszej stronie

KOSZTY DOSTAWY DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH

Koszty transportu zamówień o wartości powyżej 300 zł brutto pokrywa firma Agawa.PL* (tylko na terenie Polski)

Koszty dostawy zamówienia o wartości towarów do 300,00 zł brutto ponosi klient. Dostawa towarów na koszt firmy AGAWA.PL realizowana jest za pomocą Pocztex Ekspres24 lub firmy kurierskiej Fedex.

Koszt dostawy przesyłki dla wartości zamówienia towarów do 300,00 zł. brutto:

Forma płatności**********
ePrzelew16,00 zł netto / 19,68 zł brutto16,00 zł netto / 19,68 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto9,00 zł netto / 11,07 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto
Karta płatnicza16,00 zł netto / 19,68 zł brutto16,00 zł netto / 19,68 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto9,00 zł netto / 11,07 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto
PayPal16,00 zł netto / 19,68 zł brutto16,00 zł netto / 19,68 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto9,00 zł netto / 11,07 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto
Pobranie18,00 zł netto / 22,14 zł brutto18,00 zł netto / 22,14 zł brutto16,00 zł netto / 19,68 zł brutto --- 16,00 zł netto / 19,68 zł brutto
Przedpłata16,00 zł netto / 19,68 zł brutto16,00 zł netto / 19,68 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto9,00 zł netto / 11,07 zł brutto14,00 zł netto / 17,22 zł brutto

*Nie dotyczy towarów wielkogabarytowych i urządzeń (np. tablice, plotery, drukarki). Koszty dla tego rodzaju przesyłek potwierdzi pracownik Działu Handlowego, który się z Państwem skontaktuje.
Nie dotyczy towarów z wyprzedaży.

*(podane koszty transportu obowiązują dla przesyłek do 30 kg)

** (podane koszty transportu obowiązują dla przesyłek do 31,50 kg)

*** maksymalny gabaryt przesyłki 41x38x64 cm, masa do 25 kg

W przypadku masy przesyłki przekraczającej podane wielkości, koszty transportu będą ustalane indywidualnie w oparciu o wymiar i wagę paczki. Ewentualne różnice cenowe wynikające z przesyłki towarów wielkogabarytowych należy dopłacić. O wysokości dopłaty poinformuje Państwa Dział Handlowy w potwierdzeniu zamówienia.

WARUNKI PŁATNOŚCI DLA KLIENTÓW HURTOWYCH

Kurierzy i ceny przesyłek dostępne po zalogowaniu.

6. OPCJA "MOJE KONTO"

Opcja "Moje konto" dostępna jest dla wszystkich klientów, którzy posiadają w sklepie AGAWA.PL swój własny numer ID oraz hasło.

Opcja "Moje konto" umożliwia Państwu:

  1. Edycję danych osobowych
  2. Podgląd zakupów i zamówień w trakcie realizacji
  3. Możliwość szybkiego przeniesienia do koszyka towarów z poziomu podglądu wystawionych faktur
  4. Sprawdzenia stanu należności
  5. Zarządzanie towarami w zakładce „Ulubione”. Do „ulubionych" towary dodawać może tylko osoba zalogowana, posiadająca własne ID i hasło. Przy każdym towarze w sklepie AGAWA.PL znajduje się button umożliwiający dodanie danego produktu do ulubionych. Po zalogowaniu i wejściu w zakładkę "ulubione" wszystkie widoczne produkty można dodać do zamówienia po uprzednim określeniu potrzebnych ilości danej pozycji towarowej i wybraniu buttonu "Dodaj do ulubionych". Jednocześnie można usunąć dany towar z ulubionych klikając „Usuń z ulubionych”.
  6. Sprawdzenie czy przesyłka opuściła już magazyn AGAWA.PL, rodzaj spedycji (kurier, Pocztex Ekspres24), którą została nadana przesyłka (numer listu przewozowego), a także zawartość Państwa przesyłki.
  7. Dostęp do szybkiego składania reklamacji i podgląd reklamacji w toku oraz reklamacji rozpatrzonych.
  8. Dostęp do przygotowanych dla Państwa specjalnych akcji promocyjnych.
  9. Zadanie pytania dotyczącego zamówienia lub innego oraz podgląd historii zapytań.
  10. Rejestrowanie, składanie i sprawdzanie statusu reklamacji na zakupiony wcześniej towar.

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W NASZYM SKLEPIE ?

Założenie konta w naszym e-sklepie jest możliwe:

  1. Przy składaniu pierwszego zamówienia przez stronę www.agawa.pl. Można zacząć od dodania towarów do koszyka, a system sam w odpowiednim momencie poprosi o podanie Państwa danych niezbędnych do założenia konta. O ID klienta poinformuje opiekun handlowy w potwierdzeniu zamówienia.
  2. Przy wypełnieniu formularza rejestracji dostępnego tutaj
  3. Przy wypełnieniu formularza współpracy, znajdującego się tutaj. Państwa opiekun handlowy skontaktuje się z Państwem i poinformuje o nadanym ID klienta.
  4. Konto może założyć pracownik Działu Handlowego. Wystarczy poinformować go za pośrednictwem emaila o danych niezbędnych do założenia konta w naszym systemie.

Złożenie zamówienia po raz pierwszy emailem, przez telefon lub w każdy inny sposób skutkuje założeniem Państwu konta w naszym systemie.

7. PROMOCJE

1. Poleć nas znajomym
Promocja "Poleć nas znajomym" dostępna jest dla osób prywatnych i firm, które posiadają swoje konto i dokonały zakupu w sklepie AGAWA.PL. Oferuje możliwość otrzymania rabatu w wysokości 50 zł brutto za skuteczne polecenie sklepu www.agawa.pl. Nagroda w postaci rabatu na zakupy udzielana jest jednorazowo za pierwsze złożone przez poleconą osobę zamówienie.Polecanie odbywa się w następujący sposób: Państwo polecają sklep www.agawa.pl poprzez wysłanie wypełnionego formularza ze strony www.agawa.pl/inne/polec_nas

Dodatkowo polecanie może odbywać się ustnie lub w każdy inny sposób, bez wykorzystania formularza
Składanie zamówienia odbywa się poprzez:

  1. sklep internetowy - we właściwym polu w koszyku (krok "Płatności i dostawa") należy wpisać ID osoby lub firmy, która Państwa poleciła email
  2. po dopisaniu do zamówienia "polecił mnie" - ID lub inne dane pozwalające na jednoznaczne zidentyfikowanie osoby polecającej rozmowę telefoniczną
  3. informując handlowca podczas składania zamówienia o ID lub innych danych pozwalających na jednoznaczne zidentyfikowanie osoby polecającej
Każdy może zgłosić dowolną liczbę osób, którym polecony został sklep AGAWA.PL
Promocja "Poleć nas znajomym" łączy się z innymi promocjami. Szczegółowy regulamin promocji dostępny jest na stronie regulamin promocji

2. Bonus 50 zł
Za zakupy w sklepie AGAWA.PL na kwotę powyżej 1000 zł brutto oferujemy Państwu rabat na kolejne zakupy w wysokości 50zł brutto. Wartość zamówień jest sumowana , a czas na jego realizację nieograniczony. Promocja Bonus 50 zł. przeznaczona jest wyłącznie dla klientów detalicznych, a rozliczana jest przy kolejnym zamówieniu powyżej 55 zł brutto.

3. Towar za 1 zł - dla Klientów detalicznych
Dokonanie zakupów powyżej 200, 400 lub 1000 zł brutto premiujemy możliwością wyboru jednej pozycji towarowej z odpowiedniej listy za symboliczną złotówkę. Każdemu poziomowi odpowiada inna lista towarowa. Im wyższa kwota na fakturze tym dłuższa lista dostępnych towarów. Akcja wyłącznie dla zarejestrowanych klientów detalicznych, dokonujących zakupów drogą internetową szczegóły

4. Towar za 1 zł - dla Klientów hurtowych
Dokonanie zakupów powyżej 300, 800, 1800 lub 3000 zł netto premiujemy możliwością wyboru jednej pozycji towarowej z odpowiedniej listy za symboliczną złotówkę. Każdemu poziomowi odpowiada inna lista towarowa. Im wyższa kwota na fakturze tym dłuższa lista dostępnych towarów. Akcja wyłącznie dla zarejestrowanych klientów hurtowych dokonujących zakupów drogą internetową szczegóły

8. REKLAMACJE

1. Na wszystkie oferowane towary firma AGAWA.PL udziela rocznej gwarancji. Wyjątkiem są wybrane pozycje towarowe. Produkt posiadający okres gwarancji inny niż roczny, zawiera stosowny opis w szczegółach towaru na stronie www.agawa.pl. Gwarancja nie obejmuje:

- towarów, których okres ważności minął,
- towarów, w których stwierdzono ingerencję osób trzecich (naruszone plomby, próby napraw dokonywane przez osoby nieuprawnione);
- towarów uszkodzonych mechanicznie, które to uszkodzenia powstały na skutek niewłaściwej instalacji;

Gwarancja w przypadku kaset laserowych dotyczy kaset, których zużycie nie przekracza 70% wydajności kasety. Kasety laserowe, w których zużycie nie przekracza 70% zostaną w pierwszej kolejności naprawione.Firma AGAWA.PL ponosi odpowiedzialność do wartości zakupionego towaru.

2. W przypadku reklamacji towaru prosimy wybrać sposób zgłoszenia reklamacji do firmy AGAWA.PL. Podstawowe możliwości zgłoszenia reklamacji:

- Zgłoszenie Reklamacyjne poprzez stronę Internetową
- Zgłoszenie Reklamacyjne poprzez Protokół Reklamacyjny

Zgłoszenie Reklamacyjne poprzez stronę Internetową

W celu zgłoszenia reklamacji za pomocą strony Internetowej, prosimy zalogować się na stronie internetowej www.agawa.pl i skorzystać z buttona "reklamacje". Następnie prosimy o wybranie dokumentu sprzedaży, na podstawie którego został zakupiony towar (FV, PR). Po wybraniu odpowiedniego towaru, zapisujemy go w koszyku reklamacyjnym i korzystamy z buttona "złóż reklamację". Zgłoszenie reklamacyjne zostanie wysłane do firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. W e-mailu zwrotnym otrzymacie Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia do reklamacji oraz zostanie nadany numer RMA. Reklamowany towar należy umieścić w opakowaniu i przygotować do wysłania do siedziby firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. Podany numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.

Zgłoszenie Reklamacyjne poprzez Protokół Reklamacyjny

W celu zgłoszenia reklamacji za pomocą Protokołu Reklamacyjnego, należy wypełnić Protokół Reklamacyjny z listy protokołów przedstawionych poniżej.

Protokoły reklamacyjne do pobrania przeznaczone dla poszczególnych grup towarowych:

a. tonery gotowe / tonerkity / kartridże atramentowe,
b. surowce do regeneracji kartridży laserowych,
c. farby i zestawy uniwersalne do regeneracji kartridży atramentowych,
d. pozostałe produkty (poza materiałami do drukowania).

3. Reklamowany towar prosimy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.

4. Po rozpatrzeniu reklamacji towar jest przekazywany Klientowi osobiście w siedzibie firmy AGAWA.PL lub za pośrednictwem Fedex na koszt:

- firmy AGAWA.PL - w przypadku uznania reklamacji (wykrycia wady produktu, która wystąpiła bez winy Klienta),
- Klienta - w przypadku, gdy wada produktu powstała z winy Klienta (np. na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania etc.).

5. W przypadku przypuszczenia, że urządzenie drukujące uległo uszkodzeniu w wyniku stosowania towarów oferowanych przez firmę AGAWA.PL, w pierwszej kolejności prosimy skontaktować się z Działem Handlowym. Bez konsultacji z Działem Handlowym firmy AGAWA.PL ekspertyzy innych firm lub autoryzowanych serwisów nie będą rozpatrywane. Przed wysyłką reklamowanego urządzenia (np. drukarka, ploter, prasa itp.) do firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. prosimy o kontakt z opiekunem handlowym w celu uzgodnienia wysyłki reklamowanego sprzętu. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ URZĄDZEŃ BEZ UZGODNIENIA.

6. Firma AGAWA.PL wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towarów zgodnie z art. 558 Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, dotyczące ilościowych niezgodności zawartości przesyłki w stosunku do złożonego zamówienia, przyjmowane są w terminie 7 dni daty wysłania towaru.Firma AGAWA.PL zapewnia, że każdy towar opuszczający magazyn jest pełnowartościowy (wolny od wad). Dokładamy też wszelkich starań, aby w takim samym stanie dotarł do Klienta. Prosimy o otworzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości należy koniecznie zamieścić tę informację na liście przewozowym. Niezbędne jest również spisanie z kurierem protokołu szkody i natychmiastowy kontakt z Działem Handlowym firmy AGAWA.PL.

9. PRAWO ZWROTU TOWARU

Wszystkim Konsumentom (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), którzy kupili towar w naszym sklepie internetowym dla własnego użytku, nie do dalszej odsprzedaży, przysługuje prawo odstąpienia od umowy (zwrotu zakupionego produktu) bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli towar jest wysyłany w partiach – termin na zwrot liczy się od dostawy ostatniej partii. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pisma wysłanego e-mailem do swojego opiekuna handlowego, pocztą, faksem). Można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, do pobrania tutaj. Państwa opiekun handlowy wyśle potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy pocztą elektroniczną.

Konsument może odesłać towar po otrzymaniu od pracownika działu handlowego potwierdzenia otrzymania formularza odstąpienia od umowy maksymalnie do 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Koszt zwrotu towaru do firmy Agawa.PL Sp. z o.o. pokrywa kupujący.

Firma AGAWA.PL dokona zwrotu należności do Konsumenta za towar i standardowy koszt transportu w terminie do 14 dni. Jeśli wysyłka towaru do Klienta obejmowała specjalne usługi (np. dostawa na sobotę lub do określonej godziny), firma AGAWA.PL dokona zwrotu kosztów transportu w standardowej wysokości. Zwrot płatności zostanie dokonany w takiej samej formie, w jakiej została ona od Klienta pobrana, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę. W przypadku stwierdzenia, że odsyłany towar nie jest pełnowartościowy i wolny od wad, warunki zwrotu zostaną ustalone indywidualnie.

Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży, w związku z czym muszą być spełnione pewne wymogi prawne, tj.:

1. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

2. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w firmie AGAWA.PL, firma AGAWA.PL nie jest zobowiązana do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

3. Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie oryginalne nie powinno być zniszczone, porysowane, oklejone taśmą pakową lub inną taśmą klejącą.

4. W przesyłce zwrotnej muszą znajdować się wszystkie elementy (dodatkowe akcesoria do produktu itd.).

5. Do faktury zakupu zostanie wystawiona faktura korygująca (nie istnieje możliwość anulowania faktury).

6. Klient, który zamierza zwrócić towar powinien niezwłocznie zawiadomić o tym firmę AGAWA.PL.

UWAGA:

Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb (na przykład koszulki i inne gadżety z nadrukiem, tablice, gabloty z nadrukiem według projektu klienta). Szczegółowa lista towarów podlegających wyłączeniu od prawa zwrotu znajduje się tutaj.

Towary, zakupione przez Klientów, nie będących Konsumentami (osoby fizyczne), nie podlegają zwrotom. Firma AGAWA.PL dopuszcza możliwość zwrotu towaru jedynie w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Działem Handlowym firmy. Klient, nie będący Konsumentem, dokonujący uzgodnionego zwrotu towaru może zostać obciążony opłatą manipulacyjną. Opłata nie jest pobierana w przypadku zwrotu zakupionego towaru z przyczyn leżących po stronie firmy AGAWA.PL.

UWAGA:

Towar należy odesłać na swój koszt.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Wszystkie nazwy i znaki towarowe na stronach AGAWA.PL użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.

10. KOSZTY GOSPODAROWANIA ODPADAMI

Numer rejestru GIOŚ E0006313W AGAWA.PL Sp. z o.o.

*KGO (Koszt gospodarowania odpadami)

Lista towarów z podanymi KGO

NIP: 773-21-04-180
REGON: 590700565
Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia
XX Wydział KRS Nr 0000171441
Kapitał zakładowy: 100 000,00 PLN

REGULAMIN SPRZED 25.12.2014r